In spatiu si timp...

Author: Phoenix

SPATIU-Formă obiectivă și universală a existenței materiei, inseparabilă de materie, care are aspectul unui întreg neîntrerupt cu trei dimensiuni și exprimă ordinea coexistenței obiectelor lumii reale, poziția, distanța, mărimea, forma, întinderea lor...


....UNIVERSUL MEU....infinit in simtire,de o profunzime abisala si cu dimensiuni colosale...al meu spatiu,FORMA SUBIECTIVA,a existentei materiei...consistenta trupului meu,forma ce ocupa spatiul palpabil....este delimitat doar de ratiune si simtire...tot ale mele,caci in universul meu eu particip exclusiv la proiectarea "infinitului palpabil"...iar "el" este raportat in totalitate mie.....POZITIE-sunt centrul propriului meu univers,DISTANTA-egala fata de toate centrele de interes,MARIME-"el",infinita....eu,relativa....FORMA-ce ramane in absenta trupului meu.....iar INTINDEREA-e tot ce ramane de la mine pana la infinit,iar in absenta trupului meu : intinderea=0
Sunt EU,esti TU(sau sunteti VOI) si suntem NOI......sunt singurele trei dimensiuni pe care le recunosc,care sub aspectul unui intreg neintrerupt formeaza SPATIUL MEU.

TIMP-Dimensiune a Universului după care se ordonează succesiunea ireversibilă a fenomenelor.

"Toate la timpul lor".....si notiunea de timp,este atat de subiectiva....in simtire timpul se contracta si dilata in functie de intensitatea triairilor,iar in ratiune,odata cu constiinta,apare uneori atat de prematur iar in unele cazuri atat de intarziat......se scurge in particule,timpul peste trupurile noastre efemere, isi are sensul doar in ceea ce este palpabil......caci,spiritul nostru este INFINIT IN SPATIU SI TIMP!

No Responses to "In spatiu si timp..."

Leave a Reply